Procedura reklamacji
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

§ 1. DEFINICJE
Firma konsultingowa – Migrant Help spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Hoża 86 lokal 319, 00-682 Warszawa, Polska zarejestrowana w XIII Wydziale Gospodarczym KRS pod numerem KRS 0000959321 NIP 5213959350, REGON 521460540 tel. 666859708, mail: migranthelp.biuro@gmail.com.
Dane Osobowe – dane identyfikujące Klienta, zgromadzone przez Firmę konsultingową i przetwarzane przez Firmę konsultingową na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz Polityce Prywatności.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Usług, na zasadach określonych Regulaminem i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Firmy konsultingowej czynności niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Regulamin – niniejszy regulamin, określający m.in. warunki świadczenia Usług przez Firmę konsultingową oraz procedurę reklamacyjną.
Umowa – umowa pomiędzy Firmą konsultingową a Klientem, na mocy której Firma konsultingowa zobowiązana jest wykonać Usługę.
Usługi – usługi świadczone przez Firmę konsultingową w szczególności polegające na udzielaniu porad i konsultacji w zakresie legalizacji cudzoziemców na terytorium Polski, sporządzaniu dokumentów urzędowych, opracowywaniu projektów dokumentów, wsparciu Klientów w procedurach legalizacji.

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  • Firma konsultingowa świadczy Usługi z zachowaniem należytej staranności, zgodnie ze standardami profesjonalnego świadczenia usług doradczych.
  • Sposób świadczenia Usługi w powierzonej Firmie konsultingowej sprawie, w szczególności termin wykonywania poszczególnych czynności, wynika z rodzaju sprawy, zakresu zlecenia oraz bieżących uzgodnień z Klientem.
  • Usługa udzielana jest w zakresie ustalonym Umową wyłącznie na podstawie przedstawionego przez Klienta stanu faktycznego i przedłożonych dokumentów. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za prawdziwość i kompletność przekazanych dokumentów lub informacji. W przypadku istnienia innych, nieujawnionych przez Klienta okoliczności, ocena oraz wnioski mogą być odmienne od dokonanych przez Firmę konsultingową. O ile nie zostało uzgodnione inaczej, Firma konsultingowa nie ma obowiązku weryfikowania prawdziwości podanych przez Klienta informacji ani autentyczności dokumentów.
  • Reprezentacja Klienta przed organami administracji publicznej, prawnymi i jednostkami organizacyjnymi odbywa się na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Klienta. Firma konsultingowa nie ponosi odpowiedzialności za wynik sprawy ani osiągnięcie określonego skutku.
  • Firma konsultingowa informuje Klienta, na jego żądanie o przebiegu wykonania Umowy (w tym o jej rezultacie) oraz o skutkach podejmowanych czynności.
  • Firma konsultingowa zobowiązana jest do zachowania poufności informacji uzyskanych w związku ze świadczeniem Usługi.

§ 3. PROCEDURA REKLAMACYJNA
  • W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Firmę konsultingową lub nierealizowania jej zgodnie z Regulaminem, Klient ma prawo złożenia reklamacji bezpośrednio do Firmy konsultingowej.
  • Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: migranthelp.biuro@gmail.com z podaniem opisu reklamacji i przyczyn jej zgłoszenia oraz podaniem danych identyfikujących Klienta wnoszącego reklamację.
  • Reklamacja nie przysługuje, gdy:
  • porada wskazuje, iż brak jest jednoznacznego rozwiązania problemu poruszanego przez Klienta ze względu na rozbieżności w interpretacji prawa, kontrowersje lub brak powszechnie obowiązującej wykładni prawa;
  • porada została udzielona z opóźnieniem, ale Klient był o tym zawiadomiony i nie skorzystał z prawa do odstąpienia od Umowy.
  • Jeżeli podane w reklamacji informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Firma konsultingowa zwraca się do Klienta składającego reklamację o ich uzupełnienie.
  • Firma konsultingowa rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji, termin ten liczy się od dnia dostarczenia uzupełnionej reklamacji. Jeśli rozpatrzenie reklamacji w tym terminie okaże się niemożliwe, Firma konsultingowa poinformuje o tym Klienta z podaniem przyczyny przedłużenia terminu oraz przewidywanego czasu udzielenia odpowiedzi.
  • Odpowiedź na reklamację zawierająca sposób jej rozpatrzenia, zostanie wysłana na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta. W przypadku reklamacji złożonej przez Klienta będącego Konsumentem Firmy konsultingowej przekaże odpowiedź w formie pisemnej na wskazany przez niego adres do korespondencji.

§ 4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2022 r.
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Firma konsultingowa zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia na stronie internetowej Firmy konsultingowej. W momencie akceptacji regulaminu Klient jest zobowiązany do przestrzegania jego postanowień w wersji obowiązującej w dniu wysłania zapytania. Późniejsze zmiany regulaminu nie będą mieć zastosowania do umowy już zawartej.
  • Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Firmą konsultingową a Klientem, który jest konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  • Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Firmą konsultingową a Klientem, który nie jest konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Firmy konsultingową.
Услуги
Социальные сети
REGON 521460540
NIP 5213959350
MIGRANT HELP SP. Z O.O.
© Migrant Help 2023
Made on
Tilda